Monday 19 January 2009

Tjusigt hotel, trist frukost

Ny dag, nya evenemang. Efter en rätt usel natt sömnmässigt lyckades
vi alla tre göra oss iordning på 30 minuter och halv 8 satt vi i en
taxi mot ett annat Marriot för Finance Commitee Breakfast.
Det är buffé som består av frukt, bär och winerbröd! Det sorgsna
utbudet kompenseras av hyggligt kaffe och ett rykte att Joe Biden ska
komma och prata. Förhoppningsvis har någon berättat för honom att
han inte behöver hojta riktigt så högt.
I eftermiddag har vi ledigt innan den formella middagen klockan 17(!).
Jetlagvänliga tider.
Tror minsann att det blir den svarta Jenny Packham till middagen, den
rosa är bättre stående och jag sparar min egna DvF till den
installationsbalen med Obama!
Jag är glad att jag tog med mig min trevliga DvF wrap att ha på mig
nu till frukost. Snyggt med pärlorna till - tack mamma!

No comments:

Post a Comment