Sunday 11 January 2009

Nedräkning


Imorgon börjar veckan som nästan slutar med att vi åker. Jag vet inte var eller hur vi bor. Jag vet inte vad jag ska packa i eller egentligen vad jag ska packa heller. Imorgon förmiddag ska jag träffa 2 tjejer som vill ta över min temporära barnflicka. Klockan 14.15 ska jag prova de fantastiskt Jenny Packhamkläningarna och sedan är det balett för Andra Dottern och upphämtning av Plinsen.
På tisdag har jag inget planerat, påstår min kalender, men Äldsta Dottern har syslöjd och vi har gäster på kvällen.
Onsdagen bjuder på Hem&Skolamöte och enligt förslag från Larssons i Atlanta: Packa! och torsdagen på sjukhusbesök med Äldsta Dottern, Pilates med Tony, ögonoperation i stan och sedan vila i mörkt rum...
Fredag klippa håret och sedan en upprepning av i fredags, minus vaxning. Mamma anländer på kvällen.
Under all ledig tid när jag inte letar vantar, städar och lagar mat, kommer mitt kontrollfreakiga jag försöka att minutiöst leda barnflickan på rätt spår samt inte tänka på att vara borta från mitt lilla plåster i 5 dagar.
Detkommerattgåbradetkommerattgåbradetkommerattgåjättejättejättebra.

No comments:

Post a Comment