Tuesday 13 January 2009

Kameran ljuger



Tips: Be inte någon som är mycket kortare än du att ta bilder på dig i bedövande vackra klänningar, med taskigt ljus, samtidigt som dina barn vill brottas med antingen dig, henne eller sängkläderna.
Det blir inte bra alls.
Fast eftersom jag hatar bilder på mig själv i glasögon, Kanske jag ska vara tacksam?
Ni får vänta på resten tills det är dags att vimla i DC!

Vi fick just veta att biljetterna till själva installationsceremonin är väldigt mycket bättre än vi trodde och kanske förtjänar. Jag hoppas att de tillåter kameror! På söndagen är det stor utomhuskonsert i Lincoln Memorial. Gratis och franko och en rätt imponerande rad artister, bland annat Mary J. Blige, Beyoncé, Bruce Springsteen och U2.
Tur att jag har mina boots!

7 comments:

  1. Läckert, jag kollade på bilden du har lagt ut på den andra bloggen, där ser man den blå också. Den såg helt fantastisk ut. Den bruna (vad tråkigt det lät!) ser ut som den är lite i 20-talsstil? Ser fram emot att se red carpet bilder sen!

    ReplyDelete
  2. Vilka läckra klänningar!!!

    ReplyDelete
  3. Aggen: Menar du den i paljetter? Ja, det ör litet 20-tal i mönstret men modellen är inte så låg midja.
    Malin2: Du skull se hur de ser ut på! ;)

    ReplyDelete
  4. Bara liiiiiiiiiiite avis....

    ReplyDelete
  5. Ja, det var den jag tänkte på. Gleder meg til å se den på!

    ReplyDelete
  6. ahhh!!!! Mâste vi vänta tills de ska pâ i washington????? SUPERSNYGG lângklänning, och du har ju en toppenkropp!

    ReplyDelete
  7. Den som väntar på något gott... ;)
    Tack snälla Miqa - vad glad jag blir!

    ReplyDelete